Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Profesionalni sunovrat Tribunala

Komentari (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 12 mart 2011 15:07
nataša br1.
Osim floskule o udruženom zločinačkom poduhvatu ( UZP ) postoji jedna podvala u najavi. Ta podvala je uspostavljena na jednoj logičkoj zamci. Logička zamka je u netačnoj premisi, koja se potura kao tačna i koja bi imala za posledicu netačan zaključak.
Tužilaštvo je tokom svog iskaza više od deset puta, a možda i više, iako nisam brojao alternativno upotrebilo sintagmu Srpaka radikalna stranka ili srpski četnički pokret.
Dakle potpuno je svejedno da li je neko član Srpske radikalne stranke ili Srpskog četničkog pokreta. I tu se krije zamka. Organizacija Srpski četnički pokret, koju je organizovaio Šešelj je zaista postojala do trenutka kad se Srpski četnički pokret sa Narodnom radikalnom strankom ujedinio u Srpsku radikalnu stranku. Posle toga ta organizacija nije postojala, a da je bila pod Šešeljevom kontrolom.
Međutim postojali su ljudi koji su sebe nazivali četnicima i koje su drugi nazivali četnicima.
Preporuke:
0
0
2 subota, 12 mart 2011 15:20
nataša br2.
Među tim četnicima je bilo ljudi sa raznim političkim ubeđenjima, sa različitim motivima, pa čak i sa različitim misijama. Neki su voleli da sami sebe zovu četnici, a neki su bili članovi raznih političkih i drugih organizacija i grupa. Od Jovićevih Belih Orlova, pa preko Draškovićeve garde, do manjih grupa od nekoliko ljudi kao što je Lukićeva grupa. Bilo je takođe i provokatora, ljudi koji su imali za cilj ili da obrukaju četnike, ta tradicija kompromitacije četnika postoji još iz Drugog svetskog rata, ili da obave obaveštajni zadatak, ili da skrenu eventualnu istragu ili odgovornost na nekoga ko nije odgovoran, kao u slučaju Ovčare.
Ja znam da je Momčilo Perišić lično delio kokarde i naređivao rezervistima da puštaju brade i pevaju četničke pesme u mestima gde je on, Perišić, brukao JNA i komnpromitovao Srbe, a pri tome ih je sprečavao da se organizuju. Dakle među tim četnicima i "četnicima" je bilo i takvih koji se nikako ne mogu dovesti ni u kakvu vezu sa Šešeljem.
Preporuke:
0
0
3 subota, 12 mart 2011 15:33
nataša br. 3
Ipak, uprkos tome, Tužilaštvo poistovećuje sve četnike i "četnike" i poistovećuje ih sa srpskim četničkim pokretom, a taj svoj izvedeni pojam zatim poistovećuju sa Šešeljevom organizacijom Srpski četnički pokret, i konačno sve to sa Srpskom radikalnom strankom.
Računajući na ljudsku osobinu kao što je lenjost u zaključivanju i težnja ka uproštavanju Tužilaštvo po mojoj proceni ide na sledeću redukciju; JNA je bila pod kontrolom Miloševića , a četnici pod kontrolom Šešelja i oni su zajedno napali Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu i počinili zločine, ostalo su nebitni detalji.
Za baš ljubopitljive uvek mogu izvući podatak da je zaista postojala organizacija Srpski četnički pokret koju je osnovao Šešelj.
Oni će to prelomiti na taj način. Iako izgleda vrlo naivno, ali ni druge konstrukcije kako Tužilaštva tako i Suda nisu mnogo bolje, odnosno uverljivije.
Podsetio bih vas na onu Čehovljevu, pištolj koji se pojavi u prvom činu u poslednjem će da opali.
Preporuke:
0
0
4 subota, 12 mart 2011 15:36
Miroslav Svirčević
Odlično ste razobličili institut tzv. udruženog zločinačkog poduhvata g. Karganoviću. Međutim, on je i uveden da bi se zamaskirala prava svrha Haškog tribunala: da goni rušioce Ustava od 1974. godine. Na primeru suđenja Vojislavu Šešelju to je postojalo jasno kao dan. A ruku na srce, Šešelj se zalagao za to, kao što se i većina Srba zalagala za rušenje tog besmislenog ustavnog akta, koji je obezglavio srpski narod. Ali Zapad ne prašta njegovo rušenje pošto ga je on u suštini stvorio, te zbog toga surovo kažnjava svaki pokušaj rušenja tog ustava. Samo se tako može objasniti činjenica da su Orić i Haradinaj maltene pomilovani a da si svi optuženi Srbi dobili drakonske kazne. Zbog toga očekujem da će Šešelj dobiti odgovarajuću kaznu, dok Gotovina može biti potpuno miran. Pretpostavljam g. Karganoviću da se i Vi slažete sa mnom.
Preporuke:
0
0
5 subota, 12 mart 2011 15:46
Dag
Suđenje Vojoslavu Šešelju i ostalim Srbima u Haškom sudu nastavak je rata iz devedesetih godina protiv interesa srpskog naroda drugim sredstvima. Ovaj oblik dejstava protiv jednog naroda opsaniji je od oružane agresije, jer sramnim konceptom "udruženog zločinačkog poduhvata" može da stigmatizuje i obeleži za istorijski odstrel čitav jedan narod.

Što je još gore, ovakvom sudskom praksom stvara se presedan za druge narode i zastrašuju se male države. Poruka je, ako se suprotstavite planetarnim silnicima najpre ćete biti bombardovani, a potom provučeni kroz blato ad hok krivičnih sudova koje će formirati oni koji su vas bombardovali.
Preporuke:
0
0
6 subota, 12 mart 2011 15:58
Milan Šećerović
Poštovani gospodine Karganoviću,
Divim se Vašoj akribiji, još više Vašoj neumornoj hrabrosti.
Preporuke:
0
0
7 subota, 12 mart 2011 16:22
Miloje
Ja ne znam koje to rekao „zadržite Šešelja dok ne prođu izbori“, pa bi to trebaolo objaviti. Pretpostavljam da je to neko od žutih „demokrata“, koji su demokrati baš kao i njihove zapadne gazde. Ja, jednostavno, iz zdravstveno - higijenskih razloga ne slušam njihove „velike misli“, nisam mazohista a nisam ni glup.
Preporuke:
0
0
8 subota, 12 mart 2011 16:56
Marko Mihajlov
Divan tekst! G. Stefan Karganović uvek stručno i precizno svima objasni mehanizam međunarodne pravde, a pritom raskrinka apostole međunarodne pravde i njihove domaće sluge. Šteta je ugledni pravnici kao Stefan Karganović nemaju prostora na tv kanalima sa nacionalnom frekvencijom.
G. Karganoviću voleo bih da dođete na Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu i održite nekoliko tribina o svemu što pišete a naročito o događajima u Srebrenici. Nadam se da imate želju da dođete i da će Vas dekan Mirko Vasiljević pustiti da održite tribinu.
Pozdrav i sve najbolje u daljem radu.
Preporuke:
0
0
9 subota, 12 mart 2011 17:38
Triba
Dobar tekst. Propustio si samo da kazes da je ovakav oblik krivicne odgovornosti u vidu koncepta udruzenog zlocinackog poduhvata u Hagu primenjivan samo na Srbe, i da on fakticki funkcionise kao princip kolektivne odgvornosti, s obzirom da je njime obuhvaceno celokupno srpsko vojno, policijsko i politicko rukovodstvo. Znaci nacelno, uopste nije bilo neophodno ni skuvati kafu koju spominjes, dovoljno je srpsko poreklo. Srecom to nije propustio da ucini Seselj.

I coveku treba zaista skinuti kapu. Ne samo da je ceo ovaj projekat kojem je u srzi namera da se srpkom bicu kao takvom pripise zlocinacki karakter, logicki razbio, on ga je ismejao i ponizio. Na kraju mi je izgledalo kao da je on taj koji u zatocenistvu drzi celu tu hasku bulumentu, a ne ona njega. I kako mi se cini, u Seseljevom predmetu, bice sve vise po onoj hajduckoj - pustili bi oni njega ali nece on njih.
Preporuke:
0
0
10 subota, 12 mart 2011 18:35
Kiza
Zasto mi ponavljamo do besvesti iste cinjenice? Pa kome je upste padalo na pamet da ce Haski Sud biti posten. Ti placeni sudski klovnovi sano prave legalne presedane zarad Zapadnog "humanitarnog" neo-kolonijalizma. Haski Sud je fabrika legaliteta Zapadnog vladanja svetom i kaznjavanja neposlusnih.

Neko ce jednog dana napisati knjigu o sprdacini zvanoj Haski Sud i njegovim suludim izmisljotinama poput UZP.
Preporuke:
0
0
11 subota, 12 mart 2011 19:23
Aleksandar
UZP je tolika pravna glupost (koja samo sluzi tuzitelju da bez iakvog dokaza protiv nekoga uspe da mu prikaci odgovornost i utamnici ga) da je to pravno cudo odbacio i Specijalni sud u Kambodzi (Extraordinary Chambers in the Courts of Cambodia). Inace advokati odbrane u UCTY i ICTR nazivaju JCE (Joint criminal enterprise) prosto Just Convict Everyone.
Preporuke:
0
0
12 subota, 12 mart 2011 20:36
Stefan Dušan
Oslobađanje V. Šešelja nakon osam predugih godina besmislenog suđenja (ma šta ko mislio o ličnosti i konačnim dometima pritvorenika) u simboličnom smislu značilo bi podlokavanje okupacije Srbije, jer upravo s tim mi sužnji u Srbiji imamo posla.

I okupatori to dobro znaju. Zato ne sumnjam da će izvršiti ogroman pritisak da se to sramno suđenje nastavi (ako treba i do konca sveta).

S druge strane, iza svake procesne odluke Tribunala moraju stajati tri potpisa članova sudskog veća. Da li su to ljudi ili zveri? Odgovor ćemo dobiti nakon njihove odluke.

Izvanredna analiza g. Karganovića!
Preporuke:
0
0
13 subota, 12 mart 2011 20:53
Sajber Mileva
Ljudi, o čemu mi pričamo? Logikom obaramo nešto što nije zasnovano na logici.
Prvaom pobijamo nešto što nije zasnovano na pravu.

Šešelj je dobio godinu i po dana zatvora zato što je samo obelodanio identitet zaštićenog svedoka, osloviviši ga. Znači, nije tom svedoku pretio, nije ga vređao, nije ga doveo u oapsnost.

A tadašnja tužizteljka Karla je jasno i glasno izjavila: kako da sudim Tačiju, Hardinaju, Čekuu, kada su oni svedoke pobili a neke "samo" zastrašili.

I to je za Hag normalno, da šiptar može svedoke da ubija a Srbin ne može da ih oslovi pravim imenom.

Kome treba još neko pojašnjenje u vezi sa tim "sudom", taj nema gram mozga.
Preporuke:
0
0
14 subota, 12 mart 2011 22:01
Mišljenja jednog klovna@Miroslav Svirčević
"Bio je narodni poslanik SPS-a za beogradsku opštinu Rakovica u prvom sazivu prvog posleratnog višestranačkog parlamenta, a koji je bio izabran po većinskom sistemu. Preminuo je 15. marta 1991. godine u Igalu, u 62. godini života. Da bi groteska ispala još veća – na njegovo upražnjeno mesto u Narodnoj skupštini izabran je Vojislav Šešelj."

Ovo izrekoste onomad u tesku posvećenom pokojnom Miodragu Bulatoviću, pa rekosmo da možda nije neumesno da Vas podsetimo , iako se mastilo teksta u kome ste ovaj stav izneli, skoro da i nije ni osušilo!
Preporuke:
0
0
15 subota, 12 mart 2011 22:23
Sajber Mileva
Danas je u Sarajevu održan protest vehabija. Protset za oslobađanje mudžahedinskih ratnika koji su po BiH "širli demokratiju" i "branili" je od Srba.
Organizatorka je navela neka imena.
I sad vidite: Svi su oni mogli da dođu u BiH da se bore, a Šešelj, rodom iz tih rkajeva nije imao to pravo.
Citat:
Protestujemo da damo podršku Imadu el Husinu, poznatijem kao Abu Hamza, Fadilu Al Hamdaniju, Nudinu Gaciju, Zijadu Al Gartaniju, Amaru Al Hamši, Ahmedu Al Fartahiju”, rekla je Dizdarevićeva.
Preporuke:
0
0
16 subota, 12 mart 2011 22:58
Milodan
Što se tiče Vojislava Šešelja nemam lično nikakav problem. Ako sud dokaže njegovu krivicu neka ga osudi ako se, pak, ispostavi da nema krivice neka ga oslobode i nadoknade štetu, koliko sam zapazio u visini od 10 miliona evra (ili dolara) koliko je on tražio.
Čini mi se da je on osuđen na (kraću) vremensku kaznu zbog nepoštovanja suda.
„zadržite Šešelja dok ne prođu izbori“

Ko je ovo zahtevao? Moguć je samo jedan logičan odgovor. A evo zbog čega.
Strankama na vlasti odgovora da Šešelj bude oslobođen uptužbi jer njegov dolazak u Srbiju u ovom trenutku ne odgovoara samo SNS, koja (s'pravom) očekuje trijumf na sledećim izborima jer ima ubedljivo najviše potencijalnih birača. Šešeljev dolazak u Srbiju i raskrinkavanje Nikolića i Vučića bi znatno uticao na opredeljenje birača. Dakle, zadržavanje Šešelja u Ševeningenu odgovara jedino Srpskoj naprednoj stranci dok bi svim ostalim strankama (na vlasti i opoziciji) odgovarao njegov dolazak iz razloga koje sam naveo.
Preporuke:
0
0
17 subota, 12 mart 2011 23:20
Starac Fočo
Odličan tekst Stefana Karganovića.
Svaka Vam čast Stefane na trudu i neumornosti!

Inače, utvrdio sam da ljudi u mojem okruženju, koji veruju u Deda Maraza, EU i Haški sud, uopšte nisu nikada pogledali i jedan jedini minut suđenja. Dakle, nemaju pojma o čemu pričaju, što je uopšteno govoreći tačno i za ostale stvari u koje "veruju".
I u principu, tako funkcioniše medijsko pravljenje mišljenja ljudi. Ako im ne uđeš sa nekom informacijom u kuću i ne mlatiš im njome pred nosom, oni će je ignorisati. To je veliki problem demokratije u ovom obliku.

Elem, vidim sada Natašin komentar. Dobro je primetila to sa stavljanjem jednakosti između SRS i SČP, tj. između "četnika" i "radikala". Međutim, ja se nadam da će to ipak loše proći, jer se sećam da je profesor Šešelj u jednom navratu (mislim da je to bilo pri uvodonom izjašnjavanju povodom optižnice) posvedio deo vremena tome i vrlo detaljno i nedvosmisleno objasnio "šta je tu šta".
Preporuke:
0
0
18 subota, 12 mart 2011 23:29
Vladimir Petković
Interesuje me kako čitaoci NSPM-a koji pažljivo prate suđenje Vojislavu Šešelju - uključujući gospodina Karganovića kojem ovim šaljem najiskrenije izraze poštovanja - tumače ovu izjavu Nataše Kandić, datu protekle sedmice listu "Blic":

"Šešelj će biti u Beogradu, biće pušten iz pritvora vrlo brzo, za mesec-dva. I pre izbora, politička scena Srbije dobiće starog znanca".

Ne treba posebno objašnjavati da ovakva izjava nije nešto što bi se inače moglo očekivati od gospođe Kandić...

U tom smislu je možda indikativan i antrfile koji se pojavio u jednoj vijesti na B92 protekle sedmice, gdje se u ozbiljnom tonu nagađa koga bi Vojislav Šešelj mogao tužiti i koliku bi odštetu mogao dobiti.

Dakle, još jedna stvar koju inače ne bismo mogli odčekviti iz kuhinje dotične medijske kuće...

Da li se to srpska javnost priprema na povratak Vojslava Šešelja? (Da te izjave i napisi nisu možda neka poruka izvijesnih struktura g-dinima Nikoliću i Vučiću?) Ili se radi o spašavanju časti tribunala? Ili...
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 13 mart 2011 00:58
Miroslav Svirčević
@Mišljenje jednog klovna

Mislim da sam bio dovoljno jasan. Vi to shvatite na svoj način, jer imate pravo na svoje mišljenje. Pozdrav!
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 13 mart 2011 09:31
Zoran
@Mišljenja jednog klovna

Bravo

Mnogi se plaše povratka Šešelja!
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 13 mart 2011 12:04
zapadno shvatanje pravde
Veoma je zanimljiva "pravda" u kojoj je političar koji svašta priča (u skladu s kulturom svoje zemlje, dosta liberalne u tom pogledu), ali ne napravi NIKAKAV zločin, veći zločinac od političara kojemu su usta puna prava i sloboda, ali naredi bombardovanja, ubijanja i mučenja na desetine hiljada ljudi na više mesta na planeti.
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 13 mart 2011 12:40
Mišljenja jednog klovna@Miroslav Svirčević
"Mislim da sam bio dovoljno jasan. Vi to shvatite na svoj način, jer imate pravo na svoje mišljenje. Pozdrav!"

Pa zato što jeste "dovoljno jasni", to je glavni razlog što Vas podsećamo! Sem toga ne postoji više načina da se Vaš stav shvati-postoji samo jedan. Što se tiče "prava na svoje mišljenje", razume se da ga imam, i da ga koristim, a ne očekujem od Vas da mi ga dajete i oduzimate. Indikativno jeste to što VI očekujete da se Gospodin Karganović saglasi sa Vašim mišljenjem!
Nije lepo, gospodine Svirčeviću, da se podsmevate dvojici ljudi, od kojih jedan ne može da Vam odgovori, a drugom su vezane noge i ruke, a veoma često i usta, i uz to baš sad, kad vodi odsudnu bitku za slobodu, ne samo svoju!!
I sve to radite pod plaštom "pohvale", literarnom opusu Miodraga Bulatovića.
Pozdrav uputite nekome drugom.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 13 mart 2011 15:31
Miroslav Svirčević
@ Mišljenje jednog klovna

Prvo, bilo bi dobro da se predstavite svojim punim imenom i prezimenom kao što to ja činim. U suprotnom pokazujete da Vam više prija "pametovanje" iz mora anonimusa što samo pokazuje da se bojite svog mišljenja.

Inače, to što je Šešeljz neosvnovano zatočen u Haškom tribunalu nema veze s mojim mišljenjem o njegovom političkom angažmanu (koji je inače dosta štete naneo srpskoj naciolanoj stvari). Moja je dužnost kao slobodnomislećeg intelektualca da podržim sve ugrožene ljude. U ovom slučaju to jeste Šešelj, jer se njegova ljudska prava jezivo krše. A šta mislim o njemu kao političaru potpuno je beznačajno u ovoj temi.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 13 mart 2011 16:11
Novosađanka M.
@Miroslav Svirčević

Prevideli ste da se Slobodan Milošević ne samo zalagao već je i ukinuo Ustav iz 1974. čime je Kosovo i Vojvodinu vratio u okrilje Srbije.
To je bio i glavni razlog i našeg i njegovog stradanja.

Gospodinu Karganoviću dubok naklon!
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 13 mart 2011 17:00
Mišljenja jednog klovna@Miroslav Svirčević
Trenutak i način koji ste izabrali da se obračunavate sa Vojislavom Šešeljem "kao političarem", govori sve o Vama kao "slobodomislećem intelektualcu"! Osim toga, to što mislite o "njemu kao političaru", veoma je važno u ovoj temi, jer haški sud jeste politička insitucija, PRE SVEGA, i njegova borba za slobodu ni jednog trenutka ne može se odvojiti od njegove političke borbe!!
Međutim, niste nam rekli zašto je "groteskna" smrt književnika Miodraga Bulatovića, što takođe proizlazi iz stava "slobodomislećeg intelektualca"?
P.S.
"MORE ANONIMUSA",ako pri tome mislite na nas koji komentarišemo na stranicama nspm, mnogo je "ličnije", od "slobodomislećih intelektualaca". U ovoj zemlji i to je naopako.
Predstaviću se imenom i prezimenom kad ja budem hteo, prezirem Vaš poziv da se predstavim.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 13 mart 2011 17:47
Miroslav Svirčević
@ Mišljenje jednog klovna

Prvo, nisam revolveraš i ne obračunavam se nisakim. Drugo, ako želite da budete anomimus to je samo Vaša stvar, ali ja u tom slučaju odbijam da odgovaram na Vaše insinuacije i niske udarce. Zaobilaziću svako Vaše pitanje i svaki Vaš komentar u dugom luku, jer niste osoba za dijalog. Na kraju krajeva, pogrešio sam što sam uopšte odgovorio na Vaše prethodno pitanje. Ali to je već moj problem. Moja diskusija je sa Vama završena i neću se više osvrtati na Vas i Vaše mišljenje. Pitanje sam ionako postavio uvaženom autoru teksta.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 13 mart 2011 18:20
Visarion
"Nudim poslovicu o pobedi pravde staru dve hiljade godina"Reče Duško Radović u drami "Če".
Nataša Kandić nam tu pobedu koja se nikad nije dogodila, namerno i mazohistički predočava i čini mogućom-
Pripremaju li oni osvetu celom narodu.Nadajte se ,nek vam bude "ludom radovanje".Ako hoće biće kriv što je živ.
Što se tiče Svirčervića i "mora anonimusa"rekao bih da se bori protivu samog sebe.Nije Svirac, nije Muzičković, nije Gudalović ili Žicarević, ili Talambasović već Svirčević.Kad ne ide nigde - ono je anonimno.Sviraj sviraj pa i za pojas zadeni.
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 13 mart 2011 20:23
Branisalv Nikolic
Kafekuvarica nije zapalila zito!
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 14 mart 2011 09:06
nataša @ Novosađanin M
Šta fali što je ukinuo "ustav" Vojvodine? Vojvodina nije država da ima Ustav, ona je Pokrajina države Srbije.
Jest da je ta država u raspadu, ali nije prvi put, oporaviće se Srbija uz pomoć Rusije i Boga.
I on ( Milošević ) i ja, i mi volimo da stradamo za Srbiju. To je nešto divno, stradati za svoju otadžbinu. Šta se vi zbog toga sekirate?
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 14 mart 2011 10:09
thinking maize
Neki komentatori pomenuše logiku i nastaviše: "kako se može logikom protiv alogičnog", misleći na VRHOVNU LOGIKU Zapada: INTERES. U pravu su! Kao što su u pravu da će zbog TE "logike" (ovde interesa SVIH ZAPOSLENIH u Haškom "Tribunalu", koji VEOMA DOBRO "ZARAĐUJU" na srpskoj muci!) Šešelj "dobiti" TAČNO 2-3 meseca VIŠE nego što je proveo u haškom "pritvoru"! Tek da mu NE ISPLATE oko 10 miliona dolara, koje ONI nameravaju da podele! Toliko što se tiče Haške "pravde", no što se tiče PRAVDE u Srbiji, JEDINO VAŽNO je da g-din Šešelj VRLO USKORO VRAĆA u Srbiju! E, tu se razilazim sa g-dinom "Milodanom" koji misli da će Šešeljev povratak naštetiti SAMO SNS-u i dvojcu Nikolić-Vučić! Mišljenja sam da će NAŠKODITI KOMPLETNOJ ANACIONALNOJ (uz VRLO RETKE IZUZETKE!) POLITIČKOJ "eliti" Srbije, kao i SKORO pa KOMPLETNOJ "kulturnoj" "eliti" ove zemlje! Jer, "Milodane", SRPSKI NAROD VEĆ ODAVNO ĆUTI, što CONDITIO SINE QUA NON bilo kakve političke akcije u Srba, još od doba "JEGO SIJATELjSTVA"! Živi bili!
Preporuke:
0
0
31 ponedeljak, 14 mart 2011 10:43
Novosađanka M.
@nataša @ Novosađanin M

Vrlo uvažavam vaše komentare, pa se, tim više, čudim vašoj reakciji na moju primedbu g. Svirčeviću!
Bilo bi lepo da ponovo i pažljivo pročitate šta sam napisala:
Novosađanka M. nedelja, 13 mart 2011 15:11
@Miroslav Svirčević

(Inače, ja sam Novosađanka, ne Novosađanin, kako me nazvaste.)
Preporuke:
0
0
32 ponedeljak, 14 mart 2011 12:42
Mišljenja jednog klovna@Miroslav Svirčević
Pa ništa Vas ne sprečava da odgovorite na "insinuacije i niske udarce".
Ili makar da ukažete na njih, kao što je Vama ukazano. U tom slučaju jedva bih dočekao da Vam se izvinim!
Preporuke:
0
0
33 ponedeljak, 14 mart 2011 14:11
zoranSan
Nisam simpaziter SRS,SNS a ni Šešelja.Polovično sam pratio njegovo suđenje ali pada mi nešto u oči što još uvek ne mogu da razumem.U optužbama ili odbrani Šešelja pored njegovih paravojnih jedinica pominjale su se ništa manje i paravojne jedinice Vukovog SPO-a.Sad mi nije jasno da je na optuženičkoj klupi samo Šešelj a ne i Vuk jer ni on nije baš bio bez dlake na jeziku.Podsetiću samo na njegov TV duel sa Mesićem gde je Vuk došao sa mapom BIH gde je on ucrtao koji delovi pripadaju kojim narodima u BIH.
Preporuke:
0
0
34 ponedeljak, 14 mart 2011 15:26
thinking maize@ Novosađanka M, Nataša, jedan klovn, Miroslav Svirčević
Dok se Vi draga braćo i sestre, dame i gospodo, drugovi i drugarice PREGANjATE po sajtu, "ŽUTOKRATIJA", sa sve "drugosrbijancima", RADI LI RADI! THINK ABOUT THOSE THINGS!
Preporuke:
0
0
35 utorak, 15 mart 2011 00:54
@thinking maize
Ne delite savete, i vi se ovde neprekidno preganjate; takoreći dežurate!
Preporuke:
0
0
36 utorak, 15 mart 2011 10:40
thinking maize@ izvesnom g-dinu
Hvala na kritici, primio k znanju! Ipak, UTISAK o bespotrebnosti diskusije pokrenute od pomenute g-de (i dame from NS!), ostaje. Svako dobro.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner